- Marketing
- Marketing služeb
- Online marketing
- Marketingový výzkum
- Mezinárodní marketing
- Praktické otázky moderního marketingu
MIM (Master Sc. in International Marketing) je prestižní titul udělovaný absolventům mezinárodního studijního programu. Studium je realizováno v českém jazyce a je přizpůsobeno české národní kultuře a českému prostředí.
Jednoleté studium je zaměřeno na výuku managementu, marketingu a dalších bloků předmětů, které každý manažer potřebuje ke své každodenní práci. Během roku je důraz kladen především na získávání co největšího množství praktických dovedností, nikoliv pouze na znalost teoretických pouček a postupů, z toho důvodu je více než 70 % času věnováno aktivnímu nácviku konkrétních témat. Výuka probíhá o víkendu 1× měsíčně v malých skupinkách 6–15 studentů.
Dvousemestrální studium je zakončeno obhajobou diplomové práce, získáním mezinárodně platného diplomu španělské univerzity a právem užívat profesní titul MIM umístněný za jménem. Kromě naší školy můžete tento titul získat mimo jiné na těchto univerzitách: University of St. Gallen (HSG) – Švýcarsko; ESCP Europe – Paříž, Londýn, Berlín, Turín; Essec Business School; Rotterdam School of Management (RSM) Erasmus University; HHL Leipzig Graduate School of Management.
Uchazeč o studium profesního programu MIM musí:
Očekáváme alespoň 1 rok praxe v manažerské pozici libovolné úrovně (není podmínkou). Pro potvrzení, zda je možné danou praxi uznat, nás prosím kontaktujte.
Toto studium vás připraví na manažerský život, klade důraz zejména na schopnost řídit firmu či jiné subjekty, a to nejen z hlediska teoretického, ale i po praktické stránce. Získáte podrobné znalosti z oblasti ekonomiky a managementu. Po vystudování oboru se skvěle uplatníte jako vedoucí pracovník rozličných organizací, případně jako člen jejich managementu či ekonomických oddělení.
Platba školného za celé studium MIM se musí řídit smlouvou o studiu, v mimořádných případech individuální domluvou studenta s vedením školy. V této smlouvě je mimo jiné uvedeno číslo účtu, na který se daná částka posílá. Jako variabilní symbol je nutné uvést celé rodné číslo studenta (bez lomítka). Výše školného je 40 000 Kč za semestr u dvousemestrálního studia.
Pro úhradu v Kč používejte č.ú. KB a.s.: 107-4321040247/0100. Jako variabilní symbol uvádějte své rodné číslo bez lomítka. Školné je možné hradit hotově, bankovním převodem, kreditní kartou a dárkovými šeky Ticket Multi nebo Sodexo Flexi Pass.
Vaše studium může být částečně či zcela hrazeno zaměstnavatelem. Vše záleží na individuální domluvě.
Obracejte se na studijní oddělení:
INTERNATIONAL MARKETING & MANAGEMENT SCHOOL s.r.o.
Ve Slatinách 3243, 106 00 Praha 10
tel. +420 603 460 000
email studijni@imms.cz